Selasa, 14 September 2010

PEMBUNUH JUTAWAN KEJAM, TAPI GERAKAN WAHHABI LAGI KEJAM MEMBUNUH UMAT ISLAM DI DALAM MASJID AL-HARAM

Gerakan Pengganas dan pelampau Wahhabi lagi kejam, sejarah membuktikan bahawa mereka dahulu memasuki kota suci Makkah dengan pembunuhan, membunuh umat Islam sehingga menyembelih bayi-bayi kecil. Ya Allah! Jauhkan kami dari malapetaka Wahhabi ini!, Jangan biarkan mereka dapat menguasai Negara Malaysia yang tercinta ini!!

SALAH seorang suspek pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain dibawa ke sebuah jambatan di Sungai Kachong untuk mencari bukti yang dibuang ke sungai tersebut, di Tanjung Sepat, Banting, 13 Sept. Gerakan mencari bahan bukti tersebut melibatkan pasukan penyelam polis marin. - Utusan-: http://www.utusan.com.my/

Imam SyeikhSayyid Ahmad Zaini Dahlan, antara ulamak yang mendedahkan sejarah hitam golongan Wahhabi

Sheikh Sayyid Ahmad Zaini Dahlan Mufti Syafi`yyah di Makkah telah menceritakan sejarah hitam gerakan Wahhabiyah di dalam kitabnya Khulasah al-Kalam Fi Bayan Umara’ al Balad al-Haram. Kisah Kekejaman Wahhabi ini berlaku pada akhir bulan Syawal, tahun 1217h (1809M) iaitu dua tahun selepas mereka menyerang kota Mekah pada 1215H (1807M). Pada tarikh tersebut, kaum Wahhabi telah menyerang Kota Taif dengan ganas sekali. Mereka telah melakukan penyembelihan dan pembunuhan terhadap ramai umat Islam dari kalangan lelaki, wanita mahupun kanak-kanak atas alasan mereka telah melakukan syirik semata-mata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan