Rabu, 30 Jun 2010

ANGAN-ANGAN CARA WAHHABI DATUK SHAHIDAN NAK TARIK SI DR ASRI MASUK UMNO TAK TERCAPAI, SEBAB SI ASRI TU PERNAH HINA UMNO DAN SLOGAN 1 MALAYSIA?

ULAMAK UMNO BAKAR KAPAL?
Si Dr Asri (MAZA) maki, kutuk, hina atau tersasul kot memaki pada UMNO dan slogan PM "1 Malaysia"?

(Gambar Hiasan, dipetik dari internet)
Dalam diam-diam, ramai yang tidak mengetahui kenapa si Dr Asri tak masuk-masuk lagi Umno. Kesian si Datuk Shahidan, benarkah beliau cuba memperkukuhkan kedudukannya dalam UMNO dengan menarik budak-budak mentah yang entah datang dari mana dan tiba-tiba saja dilabelkan sebagai ulamak?. Ada orang kata mereka tu ulamak Plastik Man je sebab hal-hal peribadi mereka amat dikenali, tak sama macam Imam syafei, Imam Malik dan imam-imam yang lain. Ada yang mengatakan mereka tu sama saja macam mamak Penang masak nasi kandar dekat kedai makan berhampiran markaz Wahhabi di Penang sana. Ada pulak yang mengatakan di antara 40 budak yang masuk UMNO, ada dikalangan mereka dipaksa masuk UMNO.
Kesian seorang hamba ini, adakah impiannya telah berkecai dan cita-citanya tak tercapai kerana hanya berjaya menarik budak-budak Wahhabi mentah je masuk Umno, dan tak berjaya nak tarik bos agama meraka?.
Lihatlah kenyataan Si Dr Asri yang berbau penghinaan terhadap UMNO dan slogan Datuk Najib (PM):
1-http://drmaza.com/home/?p=1146
2-http://www.malaysiakini.com/columns/133035
Tuan Blog: Tuan, puan, datuk, datin, tan sri, saudara, saudari, adik, kakak, abang dan semua, pernah dengar tak pantun ini:
"PAKU DULANG PAKU SERPIH
MENGATA ORANG WAHHABI YANG SESAT LEBIH"

3 ulasan:

  1. akhuna lillah fillah,
    saya amat berbangga dengan keinginan saudara berdakwah menyampaikan kebenaran..bahkan saya menyokong usaha2 anda kearah pemurniaan kefahaman..

    namun, ada sebuah nasihat yang ingin saya sampaikan pada saudara ;

    Al-Haq perlulah disampaikan dengan hikmah, bukan dengan cara memberi kata2 sebegini..

    Akhuna lillah fillah...
    berhati2lah dalam dakwah, kita sering mengatakan keruntuhan akhlak dan moral dalam masyarakat sedang meruncing, tapi seringkali pula kita tidak sedar... moral kita sebagai duat juga tergugat..

    http://muslimkualiti.blogspot.com

    BalasPadam
  2. jangnlah kamu bergaduh sesama agamamu, sedang kafir bertepuk tangan menyorak kemenangan.

    BalasPadam
  3. pelik betul blog ni
    siapa tuan punya blog ni ye?

    BalasPadam