Selasa, 11 Mei 2010

Malaysia bukan negara kuku besi (Wahabi yang pelampau lebih keras dari kuku besi)


Apabila ajaran sesat Wahabi dibiarkan bertebaran di negara kita maka kucar kacir keadaan umat Islam di sini selama-lamanya

Malaysia bukan negara kuku besi - Tun Mahathir

KUALA LUMPUR 10 Mei - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad hari ini menolak dakwaan pemimpin pembangkang bahawa Malaysia adalah sebuah negara kuku besi kerana pembangkang tidak mampu membentuk sebuah kerajaan.

"Pembangkang kata kita adalah sebuah negara kuku besi kerana mempunyai parti sama memerintah negara sejak kemerdekaan tetapi kita melihat pembangkang mempunyai peluang untuk menang di semua peringkat pilihan raya.

"Mereka juga mampu membentuk kerajaan (di beberapa negeri). Ini mebuktikan Malaysia adalah sebuah negara demokrasi kerana pembangkang sebenarnya boleh menang," katanya semasa menyampaikan cermah bertajuk Peneraju Tadbir Urus - Imbasan Pengalaman Malaysia di sini hari ini.

Ceramah ulang tahun ke-50 itu anjuran Institut Setiausaha dan Pentadbiran Berkanun Malaysia... Selanjutnya:http: //www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0511&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_06.htm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan