Selasa, 29 Jun 2010

40 PENYAMUN MILITAN WAHHABI MASUK UMNO?

40 puluh orang tu, ulamak ke? atau budak Wahhabi murahan duduk tepi jalan?

(Gambar hiasan, dipetik dari internet)
Saudara-saudara semua! ada tengok filem lakonan P.Ramlee tak dalam bab 40 penyamun. Ketua mereka kalau nak masuk ke dalam gua dia akan baca: “Nyaingsong mate’aji semarishin”, adakah sama orang yang bawak militan Wahhabi masuk Umno? baca benda yang sama?
Kadangkala difikirkan, pelik juga pendakwah-pendakwah ajaran sesat dan pengganas Wahhabi ni, semua umat Islam tolak mereka, sehingga di Malaysia pun tolak mereka. Lihat di Selangor, mereka mula-mula sudah kena tahan, ambil tindakan. Nak cari platform lain pulak, nak ceramah ke hulu ke hilir. Kesiannn Itulah dasar akidah Wahhabi memang pengganas sama macam 40 penyamun, habis hujah guna fitnah. Mari sokong kerajaan banteras Wahhabi, Takbirrrrrrr...

1 ulasan:

  1. salam...tuan,
    saya adalah bekas pelajar tajaan JPA ke North Amerika...setiap mlm Ahad saya akan ke masjid Toronto utk program halaqah tafseer dan hadis...satu2nya melayu..yg lain semuanya berbahasa arab...sebelum kembali ke Msia oleh krn saya aktif dengan pertubuhan Islam di sana..Imam Masjid/AJK ISNA Syeikh Abdullah Idris Ali telah sanggup rekomen saya utk belajar ke Univ Madinah(bahasa arab dan hafiz)..atas tiket WAMY ..quota Kanada..dan mrk2 yg lepasan Madinah ini kuat berdakwah Di Amerika...antaranya Prof Dr Bilal Philip(bekas banduan)..jgnlah kita mengata org kalau kita tidak tahu...jgn mudah keliru...dengar penjelasan Dr Asri...

    BalasPadam