Khamis, 1 Julai 2010

SIAP KAU RASUL DAHRI !!!. AJARAN SESAT MILITAN WAHHABI, PENIMBUL PERPECAHAN DALAM MASYARAKAT ISLAM. - SULTAN JOHOR SOKONG AHLI SUNNAH-

TAMPARAN BERBISA PADA PENDOKONG AJARAN SESAT MILITAN DAN PENGGANAS WAHHABI DI MALAYSIA

NUSAJAYA 1 Julai - Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar menyeru umat Islam memperkukuhkan akidah dan amalan hidup berdasarkan pegangan Ahli Sunah Wal Jamaah.Sultan Ibrahim menegaskan, ini kerana pegangan berkenaan sumber kekuatan bagi umat Islam berhadapan apa juga suasana dan cabaran.

"Kita perlu peka terhadap ancaman yang boleh membawa kepada perpecahan dan perselisihan antara ummah di negeri Johor ini.

"Seperti fahaman tidak mengamalkan doa qunut, talkin, wirid dan berdoa bersama-sama selepas solat berjemaah serta membaca Yasin pada malam Jumaat, ternyata mampu menimbulkan perpecahan di kalangan masyarakat Islam," titahnya. Berita selanjutnya:

1-http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0702&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_06.htm

2-http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Rakyatkenapekamusuhagama/Article

Ini seekor lagi penyebar ajaran sesat militan Wahhabi, berbangsa asing dari Singapura, dan cuba bertapak di Johor dan berkeliaran di merata-rata di Malaysia untuk menyebarkan fikrah songsang Wahhabi penimbul perpecahan. Nama dia ialah RASUL DAHRI

Tuan blog: Sekarang ini ada orang mengatakan bahawa barangsiapa yang sebut-sebut nama Wahhabi di Malaysia ini maka dia akan ditangkap. Kesiannn.., benarkah kemasukan budak-budak Wahhabi dalam parti politik tak membawa keuntungan pada ajaran sesat Wahhabi, Datuk Shahidan dan Si Dr Asri?.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan